1. Odświeżenie identyfikacji wizualnej
Zacznij od podstaw – odświeżenia lub zmiany logo, stworzenia księgi znaku, a także doboru odpowiednich fontów czy kolorów. Logo to wizytówka firmy i warto co jakiś czas je odświeżać, bo czasami nawet minimalna zmiana może okazać się przełomowa 😉
2. Przebuduj lub zainwestuj w nową stronę www
Jeżeli Twoja strona pamięta jeszcze erę dinozaurów, na pewno wymaga redesignu! 😉 Internet jest obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji, a strona www powinna podążać za najnowszymi trendami. Czasami zwykła optymalizacja okazuje się świetnym rozwiązaniem, ale w niektórych przypadkach przebudowanie lub stworzenie serwisu od nowa bywa koniecznością. W przypadku strony www ważną kwestią jest również dobre SEO, dzięki któremu będzie ona lepiej indeksowana przez wyszukiwarki.
3. Pokaż się w social mediach
Mówi się, że jeżeli Twojej firmy nie ma w social mediach, to znaczy, że nie istnieje. Musimy się z tym zgodzić. Użytkownicy lubią sprawdzać social media firm, czytają opinie, sprawdzają ofertę lub godziny otwarcia. Kiedy trafiają na Facebooka firmy, która ostatni post wstawiła w 2012 roku, na pewno poszukają oferty konkurencji.
4. Zainwestuj w płatne reklamy
Warto inwestować w płatne reklamy, zarówno w social mediach, jak i w Google. Zależnie od postawionego sobie celu (np. zwiększenia sprzedaży, ruchu na stronie, promocji nowego produktu), jesteśmy w stanie wygenerować znacznie większą ilość użytkowników, a tym samym przyczynić się do większego zainteresowania ofertą firmy.
5. NIE BÓJ SIĘ ZMIAN!
Wiemy, że wiele firm przez lata przyzwyczaja się do swojego wizerunku, logo, sposobu komunikacji, ale nie zapominajmy, że świat cały czas idzie do przodu, a z nim świat marketingu i reklamy. Większość działań kręci się dzisiaj wokół Internetu i dlatego na ten kanał warto postawić.