Przegląd kampanii świątecznych popularnych marek 2021

Mockup

Boże Narodzenie tuż za rogiem, coraz więcej marek decyduje się na opublikowanie świątecznych kampanii. Wiele z nich niesie za sobą piękny przekaz, inne nastawione są na.. sprzedaż. Część z nich budzi kontrowersje, inne chwytają za serce. Co myślimy o nich my?

Kampania YES. Jestem kobietą

Kampania tej firmy należy do tych kontrowersyjnych, szczególnie przez niektóre media 😉 Nam jednak bardzo się podoba! Telewizja Polska nie chciała jej opublikować ze względu na ujęcia z parą nieheteronormatywną, a także sceny ,,nagości” (którymi wg. TVP jest kobieta karmiąca piersią oraz kobieta po mastektomii).

Kampania Disney. Nowy tata

To materiał, który wyjątkowo łapie za serce. W kampanii spotykamy mamę z dwójką jej dzieci- Maxem i Ellą, a do ich rodzinnego domu wprowadza się Mike, nowy tata, którego z dziećmi połączyła wyjątkowa więź. W międzyczasie pojawiają się również znane wszystkim postaci z bajek.

Spot reklamowy Coca-Coli. Podziel się magią świąt.

Każdy chyba kojarzy reklamy Coca-Coli, szczególnie te z ciężarówką.. I jak wszystkie, mają za zadanie wprowadzić nas w magię świąt, tak właśnie się tutaj dzieje.

Reklama T-mobile. Bądźmy bliżej w te święta.

T-mobile również wprowadza nas w rodzinną, świąteczną atmosferę! Świetny pomysł na reklamę.

Kampania biżuterii Apart. Bajkowe Święta

Apart nauczone doświadczeniami z poprzedniego roku zrobił krótkie spoty reklamowe, ze znanymi ambasadorkami. Wyjątkowo, kampania nie wprowadza nas w magie świąt i nie niesie za sobą żadnego głębszego przekazu, jest po prostu ładna.

TESCO. This Christmas, Nothing’s Stopping Us

Wesoło, tanecznie świątecznie i kontrowersyjnie.. W spocie widzimy mikołaja, który okazuje certyfikat covidowy, co wyjątkowo nie spodobało się ruchom antyszczepionkowym, przez co reklamę skierowano do Advertising Standards Authority.

Jak Wam się podoba nasz przegląd? Nas wprowadził w wybitnie świąteczną atmosferę!

Która kampania podoba się Wam najbardziej, a może są takie, na które wciąż czekacie? My chyba na reklamę Play 😀

Zostaw komentarz