Scroll Top

Jak zacząć reklamować biznes na TikToku?

Jak reklamowac sie na tiktoku blog

TikTok jest platformą, z której warto korzystać w celu reklamowania swojej działalności. Mnóstwo osób decyduje się zacząć przygodę na social mediach zaczynając od TikToka. Pare zasad pomoże nie popełniać błędów na starcie i zwiększyć zasięg publikowanych treści. 

Kreatywność

Postaraj się tworzyć różnorodne i kreatywne filmiki. Zmieniaj scenerie, tło, perspektywę czy kąt kamery. Nie ograniczaj się do nagrywania jednego rodzaju filmu. Możesz tworzyć filmy inspirujące, edukacyjne czy humorystyczne. 

Podążaj za trendami

Trendy na TikToku przychodzą i odchodzą, dlatego postaraj się nad nimi nadążać. Popularna muzyka, trend taneczny, hashtagi sprawią, że Twoje filmy będą miały większy zasięg. Wybieraj te trendy, które pokrywają się z Twoją marką i nie przyniosą Ci negatywnego odbioru. 

Systematyczność

Regularna publikacja to kluczowy element skutecznej reklamy na TikToku. Aby utrzymać zainteresowanie Twoim kontem, musisz systematycznie wstawiać nowe treści. Oczywiście wszystko zależy od Twojej strategii czy grupy docelowej. Dbaj o regularność, ale nie zapomnij  o jakości swoich treści

Czas to klucz do sukcesu

Nikt nie lubi niejasnego przekazu, ani długich filmików, które nie są interesujące. Zaleca się tworzyć filmy trwające od 21 do 34 sekund (według badań to one są najbardziej efektywne). 

Nie zapomnij o humorze 

Pokaż humorystyczną stronę Twojej marki. Zastosuj dowcip, skecz, a przy tym przedstaw swoje produkty czy usługi. Pamiętaj aby humor był zgodny z charakterem Twojej marki. 

Używaj odpowiednich hashtagów

Hashtagi pomogą dotrzeć do osób, które są zainteresowane danym tematem. 

  • Używaj hashtagów związanych z Twoją marką i produktami, które prezentujesz.
  • Używaj hashtagów z aktualnymi trendami na TikToku. 

Jeśli jesteś nowy na TikToku i nie wiesz jak zacząć promować swoją markę, skorzystaj z tych zasad. TikTok to platforma dynamiczna, na którą trzeba poświęcić sporo czasu, aby tworzyć interesujące i cieszące się popularnością treści, więc nie rezygnuj jeśli nie będzie to wychodziło od razu. 

Ostatnie posty

Facebook
Instagram
Tiktok