5 powodów przez które Twoja marka osobista stoi w miejscu

Projekt bez tytułu (2)

Posiadasz własną markę osobistą, ale nie przynosi Ci ona takich zysków jak oczekiwałeś/aś? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z tych błędów.

Nie posiadasz profili w social mediach

Aktualnie media społecznościowe to najpotężniejszy nośnik informacji, a także medium do sprzedaży naszych towarów i usług – nie pokazując się tam, odbierasz sobie szanse na większe zyski. Instagram, Facebook i TikTok to naprawdę proste narzędzia, których odpowiednie poprowadzenie może przynieść wielki sukces!

Brak sprecyzowanego contentu

Posiadasz profile w mediach społecznościowych, ale prowadzisz je bez ładu i składu? Z Twojego profilu nie da się wynieść żadnych korzyści, a klienci nie chcą zawiesić na nim oka. Nic dziwnego- estetyka profilu jest jak okładka książki- jeżeli jest piękna, przyciągnie niejednego klienta, który zachęcony spójnością zatrzyma się u Ciebie na dłużej.

Brak regularności

Media społecznościowe są bezlitosne i chcą abyś spędzał/a w nich jak najwięcej czasu, dlatego regularność publikacji postów jest jednym z kluczy do sukcesu! Usiądź wygodnie i zaplanuj posty/wpisy na kilka tygodni do przodu, a później zajmij się ich przygotowaniem.

Twoje zdjęcia są nieestetyczne, chaotyczne i nieprzemyślane

Twoi klienci jedzą oczami.. dosłownie! Dlatego zdjęcia lub wpisy, które publikujesz w sieci, powinny być estetyczne, przemyślane, ładne i takie, na których odbiorcy z chęcią zawieszą oko, zareagują i skomentują – media społecznościowe to lubią!

Nie pokazujesz się w sieci, przez co nie budujesz zaufania z odbiorcami

Kolejnym kluczem do sukcesu jest bycie aktywnym. Pokaż swoim odbiorcom, jak wygląda praca nad produktem/projektem, nagrywaj relacje zza kulis, pokaż, jak wygląda Twój dzień, odpowiadaj na ich pytania i komentarze. Po prostu bądź!

Social media to nie taki prosty orzech do zgryzienia, dlatego z pomocą zawsze przychodzą agencje marketingowe- takie jak MY! Wiemy jak robić to dobrze.. po prostu 😉

Zostaw komentarz