Kreacja24.pl - 15 lat doświadczenia na rynku reklamowym.

KIM JESTEŚMY

Kreacja24.pl to agencja marketingu i wsparcia sprzedaży.
Naszą siłą jest zespół profesjonalistów, od wielu lat związanych z rynkiem marketingu, reklamy i mediów. Działamy szybko i skupiamy się na efektywności. Dysponujemy wiedzą, doświadczeniem i narzędziami, które usprawnią funkcjonowanie każdej firmy – od najmniejszej, po duże organizacje. Udowadniamy, że marketing jest wszędzie…
Naszym celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, których wynikiem jest sukces Klienta. Realizowane przez nas działania charakteryzuje indywidualne i kompleksowe podejście, nastawione na zapewnienie naszym klientom realizacji ich celów biznesowych przy maksymalnej optymalizacji kosztów. Zadania te realizujemy wykorzystując pełen potencjał wiedzy i kreatywności naszego zespołu, nowoczesne metody komunikacji marketingowej, narzędzia reklamowe i najnowsze technologie dostępne na rynku.

Zastępujemy lub wspomagamy działy marketingu i PR w firmach.

Nasze usługi dopasowujemy do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Doświadczenie we współpracy z małymi i dużymi podmiotami pozwala nam realizować efektywne projekty zróżnicowane budżetowo i za pomocą rożnej formy współpracy- od outsourcingu marketingowego (kompleksowa współpraca) po realizację pojedynczych, konkretnie zleconych projektów.

Outsourcing usług - to się opłaca!

Outsourcing - strategia przyszłości

Zlecając zewnętrznej firmie niektóre zadania, należy przeanalizować całkowity koszt wykonania ich we własnym zakresie. W praktyce firmy często porównują koszt outsourcingu jedynie z wydatkami na zatrudnienie własnych specjalistów zajmujących się daną dziedziną. Tymczasem na koszty własne, poza wynagrodzeniami, składają się także koszty ZUS-u, chorób, urlopów, szkoleń, materiałów merytorycznych , konsultacji i opinii prawnych, wydatki na zakup oraz eksploatację systemu komputerowego i specjalistycznego oprogramowania, zakup sprzętu IT, koszty obsługi IT, czynsze za powierzchnię biurową, opłaty za media, materiały eksploatacyjne itd. Jeżeli klient po wyborze dostawcy usług outsourcingowych podejmuje decyzję wyłącznie na podstawie ceny, często później skazany jest na ponoszenie dodatkowych opłat, o których w ofercie nie było mowy. Musi także liczyć się z tym, że najtańsza usługa będzie najprawdopodobniej niskiej jakości. Taki wybór może zwiększyć koszty zamiast je zredukować, a wtedy opłacalność całego przedsięwzięcia staje pod dużym znakiem zapytania.

Powierzenie niektórych operacji zewnętrznym firmom to efektywna strategia zarządzania. Dzięki niej firma może zredukować koszty operacyjne, zwolnić swoje zasoby, by wykorzystać je do innych celów, i zmniejszyć ryzyko własne. Dzięki outsourcingowi przedsiębiorstwo uzyskuje dostęp do zasobów i usług, którymi nie dysponuje. Przedsiębiorca pozbywa się tych zadań, które nie są bezpośrednio związane z jego pierwotną działalnością. W ten sposób może skupić swoje środki finansowe i potencjał na obszarach stanowiących podstawę jego działań i na tych, w których osiąga przewagę konkurencyjną.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze partnera outsourcingowego?

  • Podejście firmy do klienta
  • Stopień obciążenia pracowników (Czy będą mieli czas, żeby zająć się sprawami mojej firmy?)
  • Zakres usług standardowych i usługi dodatkowe (najczęściej dodatkowo płatne)
  • Doświadczenie outsourcingowe partnera
  • Rekomendacje innych przedsiębiorstw

Dlaczego kreacja24.pl

Klienci

Wśród firm, z którymi mieliśmy okazję współpracować, są zarówno duże organizacje jak i mniejsze przedsiębiorstwa. Najbardziej we współpracy cenimy sobie PARTNERSTWO. Zawsze gramy według jasno ustalonych reguł, traktując każdego klienta jak równego partnera w wieloletniej współpracy. Nasi klienci cenią nas szczególnie za indywidualne podejście, pełne zaangażowanie, jakość świadczonych usług i fachowość. Z wieloma firmami współpracujemy długofalowo i kompleksowo, systematycznie realizując kolejne projekty, i to daje nam największa satysfakcję. Najbardziej jesteśmy dumni z licznych rekomendacji, jakimi obdarzają nas nasi Partnerzy.

Formy współpracy

Outsourcing marketingu

Forma współpracy oparta na outsourcingu wybranych obszarów działalności powoduje, że przedsiębiorca pozbywa się tych zadań, które nie są bezpośrednio związane z jego podstawową działalnością. W ten sposób może skupić swoje środki finansowe i potencjał czasowy na obszarach stanowiących podstawę jego działań i na tych, w których osiąga przewagę konkurencyjną. Dzięki współdziałaniu z zespołem kreacja24.pl na zasadach umowy o współpracy mają Państwo pewność, że wszelkie działania związane z marketingiem będą kompleksowo zaplanowane, zoptymalizowane i efektywne.

Realizacja konkretnie zleconych projektów

Poza kompleksową współpracą, realizujemy dla klientów także konkretnie zlecone projekty stanowiące fragment jego polityki marketingowej.
Korzyści dla klienta:
- obiektywne doradztwo oparte na wiedzy i doświadczeniu
- kompleksowa obsługa realizacji projektu
- atrakcyjne warunki zakupu
- oszczędność czasu
- raport z realizacji